Google Analytics

Home > Services > Evaluatie Optimalisatie > Google Analytics

Om uw website goed te kunnen opvolgen en te zien waar die beter kan scoren, maakt WAW³ gebruik van de zeer nuttige tool Google Analytics. Dankzij dit programma krijgt u inzicht in het surfgedrag van uw bezoekers en kunt u uw verkoop en aantal conversies meten.

  • Goede opvolging website
  • Inzicht in surfgedrag bezoekers
  • Meting verkoop en conversies
  • Optimalisatie gebruikerservaring

Natuurlijk bent u trots op uw gloednieuwe website, maar u staat altijd open voor verbetering. Dan is Google Analytics een enorm handig hulpmiddel.

Tal van functies

Google Analytics verschaft u inzicht in tal van verschillende domeinen, waardoor u de gebruikerservaring volledig kunt optimaliseren:

  • Goede opvolging website
  • Inzicht in surfgedrag bezoekers
  • Meting verkoop en conversies
  • Optimalisatie gebruikerservaring

Natuurlijk bent u trots op uw gloednieuwe website, maar u staat altijd open voor verbetering. Dan is Google Analytics een enorm handig hulpmiddel.

Functies om de noden van uw klanten te begrijpen

Google Analytics verschaft u inzicht in tal van verschillende domeinen, waardoor u de gebruikerservaring volledig kunt optimaliseren:

  • Aantal bezoeken: Google Analytics geeft u het totaal aantal bezoeken aan uw website sinds uw gebruik van het metingprogramma.
  • Paginaweergaves: Wat is het totaal aantal pagina’s dat sinds de start van de meting is weergegeven? Wat zijn de populaire pagina’s? Welke gedeeltes van de website scoren goed?
  • Surfgedrag: Hoe gaan uw bezoekers om met functies op uw website? Hoe gebruiken ze uw website? Hoe zijn ze erop terechtgekomen en hoe kunt u ze terug laten komen? Hoeveel tijd brengt de bezoeker op uw website door?
  • Sociaal gebruik: Hoe wordt de inhoud van uw website op andere sociale platformen gebruikt?
  • Mobiele analyse: Wat is de impact van een mobiele website voor het aantal bezoekers, voor de verkoop of voor het aantal conversies?
  • Conversieanalyse: Hoeveel klanten trekt u aan? Hoeveel verkoopt u?
  • Advertentieanalyse: Hoe succesvol zijn uw advertentiecampagnes (sociaal, mobiel, zoekadvertenties en displayadvertenties)?
  • Bouncepercentage: Wat is het gemiddelde aantal bezoekers dat uw website verlaat zonder doorgeklikt te hebben?

Er is momenteel geen inhoud met deze term geclassificeerd.